mandag 31. desember 2012

Godt nytt År!!!

 
Ekte kjærlighet...
Contessa og Kensi ble adoptert fra Dyrebeskyttelsen i mars 2012 - ett av høydepunktene fra året som har gått.
 
Ønsker alle sammen et riktig Godt Nytt År!
 
Håper det nye året vil bringe dere alle masse glede, lykke og kjærlighet!
 
 
Jeg har hatt et fantastisk år 2012 og gleder meg til året som kommer. :)
 
Samtidig vil jeg takke for alle koselige tilbakemeldinger og gode tips jeg har fått. Dette setter jeg veldig stor pris på!
 
Stooor klem :)
 

6 kommentarer:

  1. God nytt år. Flott blogg du har:-)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg også! Har ofte vært innom bloggen din og fått gode tips.

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg også!!:) Håper du fortsetter å dele dine matgleder i 2013;) Har hatt stor glede og nytte av oppskriftene og ordene dine i året som har vært. Veldig inspirerende og fin blogg du fører! Stor klem fra trofast leser, Cecilie!:)

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til deg og. Gleder meg til å følge bloggen din i det neste året også :-)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Godt nytt år!
    Jeg er fortsatt like stor fan av bloggen din, og både i går og i dag har jeg laget Jamie Olivers ovnsbakte poteter fra bloggen din! :)
    Keep up the good work!

    SvarSlett
  6. Tusen hjertelig takk for alle hyggelige kommentarer! Det er dere lesere som gir meg inspirasjon og motivasjon til å fortsette å blogge! :)

    Klem
    Svetlana :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...