søndag 18. mai 2014

Giveaway fra Barilla

 
Hei alle mine kjære lesere! Håper dere har hatt en flott helg og kost dere masse. Det har vi!
 
For noen uker siden postet jeg et innlegg om glutenfri pasta fra Barilla (se HER) og nå kan jeg fortelle at jeg var så heldig som fikk lov til å dele ut giveaways fra Barilla her på bloggen! Supergøy!!!
 
Alt dere trenger å gjøre er å skrive en kommentar under dette innlegget og fortelle om deres favorittpastaoppskrifter innen 31. mai. 5 tilfeldige vinnere vil få tilsendt hver sin pakke med glutenfri pasta og spaghetti fra Barilla.
 
Vinnerne vil bli publisert her på bloggen 1. juni. Håper mange vil delta!
 
:)

25 kommentarer:

  1. Stilig!

    Er veldig glad i ulike pastaretter som inneholder sopp. Carbonara er også en favoritt!

    Mvh. Regine

    SvarSlett
  2. Aller mest glad i en kyllingsalat som inneholder hvitløk/chilimarinert kylling, persille, basilikum, paprika, hvitløksbrød i terninger, pinjekjerner og pasta gnocci :)

    SvarSlett
  3. Pasta er jo så godt til mye, men Pasta Bolognese er en av mine favoritter :-)

    SvarSlett
  4. Carbonara og bolognese er mine favoritter, men av de to er det bare bolognese jeg får til å lage slik jeg vil. :P

    SvarSlett
  5. Jeg pleier å lage en vegetariansk saus av hakkede tomater, rød og gul løk, hvitløk, god olivenolje, chili, oliven og gulrøtter. Smaker så sykt godt! :)

    SvarSlett
  6. Jeg elsker hjemmelaga carbonara. Lager en gang i blandt bolognese i store mengder, etter farmora mi sin oppskrift. Så fryser jeg ned porsjonsstørrelser, genialt for travle dager :)

    Malinherget@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Å den premien hadde vært super siden jeg ikke tåler gluten. Min favoritt når det gjelder pasta er å lage en hvit saus basert på fløte (soya siden jeg ikke tåler melk) og grønnsaksbuljong, og ha i spinat og tunfisk og ha over pastaen. Kjapt, enkelt og veldig godt.

    SvarSlett
  8. Oi, så spennende! Jeg har nylig oppdaget min glutenintoleranse, og har ikke turt å spise noe særlig siden :p
    Jeg elsker, elsker, elsker spaghetti bolognese, det er så mye spennende man kan gjøre med den sausen for å gjøre den litt mer interessant enn det vanlige Dolmio-glasset.

    SvarSlett
  9. Hei Svetlana! :) Så gøy at du får dele ut Barilla produkter! Jeg har liten erfaring med glutenfri pasta som er å få kjøpt. Men jeg pleier å lage pasta selv av spelt da jeg ikke tåler proteinet i hvete bl a. ( Eller av squash ). Min favoritt blant de mange variasjonene er pasta med skalldyr, laks eller annen fisk surret i pesto! Er også alltid populært når jeg blander pasta med de restene jeg måtte ha i kjøleskapet av kjøtt og grønnsaker, heller over en fløte saus og gratinerer med ost :) Ha en fin kveld! Klem cecilie :-)

    SvarSlett
  10. Favoritten i heimen er Lasagne og pasta carbonara!
    Går aldri lei =)

    imadeleine@live.no

    SvarSlett
  11. Jeg elsker pasta med tomatpurrè, løk, kjøttdeig og diverse gode krydder. Helt elsk <3

    sighal@live.no

    SvarSlett
  12. Jeg bruker kyllingkjøttdeig, tomatpure, oregano, løk, hvitløk og sennep. Litt salt og pepper . Spagetti al a dente, med litt olivenolje i. Blander dette sammen ...smaker kjempegodt :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  13. Pastagryte :) dette består av en blanding av kjøttdeig, bacon, fløte og løk som stekes og haes sammen med pastaen.

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Favorittpasta med fløtesaus, kyllingfilet og pepperonipølse er helt topp.

    Richard@lf-nett.no

    SvarSlett
  15. Pasta med hvite bønner, linser, tomater på boks og hvitløk er lett å lage, og godt.
    Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  16. Jeg syns det er veldig godt bare med pasta og ost jeg .. hehe er nok litt rar der, men noen ganger syns jeg det enkle ofte er det beste :)
    elisedylingnordfj@hotmail.no

    SvarSlett
  17. koke spagetti og steke bacon. blande sammen egg og litt parmesanost. helle av vannet fra spagettien og tilsette litt olje, egg blandingen og bacon og la det steke litt i kjelen før du tar det var og serverer det med parmesanost og chili. linn_helene@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Bolognese med gulrot, løk, hvitløk, stangselleri og masse tomatsaus er den desiderte favoritten.

    SvarSlett
  19. Pasta Carbonara er min favoritt :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  20. Jeg er veldig glad i pasta i salat! Favoritten er hjertesalat, agurk, tomat, rødløk, en kyllingfilet, en avocado, fetaost og pastaskruer!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  21. Min favoritt med pasta tror jeg må være noe så enkelt som Pasta Balognese :) Akkurat fordi man avogtil virkelig ønsker noe raskt, enkelt og godt.

    SvarSlett
  22. Her i huset går det mye i carbonarasaus og erter. Perfekt premie til min mor med glutenallergi

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Favoritten er kyllingkjøttdeig med et glass pesto over :) Gjerne med sopp, hvitløk, rødløk og fløte oppi. Steker/koker i panne og serverer over pasta :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  24. Kjøttboller, pasta og grønnsaker er en hit hos barna her i huset :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  25. Kjøttsaus med gulrotrasp og masse løk er min favoritt:)
    Ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...