onsdag 11. juni 2014

Jeg er nominert til Årets Matblogger 2014!!!


Dette er bare såååå gøy!!! Å bli nominert som Årets Matblogger i regi av Mathallen Oslo og godt.no er virkelig en stor ære og noe jeg overhodet ikke har forventet. Det er jo sååå mange dyktige matbloggere der ute! Tuuuusen hjertelig takk til alle som har stemt på meg og min kokebok!!! :)

Nå som jeg er nominert, er jeg veldig spent på hva som skal skje videre. Juryen skal nå plukke ut de nominerte som skal gå videre til neste runde og disse vil bli offentliggjort 1. september. Etter det er det opp til folket å bestemme hvem som blir Årets Matblogger 2014. Vinneren skal kåres 12. oktober! Jeg ønsker alle nominerte lykke til!!! Dette er utrolig spennende!!!

;-)

4 kommentarer:

  1. Gratulere !
    Så flott at du vart nominert !
    Lukke til vidare i prosessen.

    Fin dag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Tillykke til dig.Følger din dejlige blog ofte.

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Får mye inspirasjon fra bloggen din. Lykke til :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer. Det er velfortjent. Lykke til.
    Klem Vivian

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...